top of page

Зразок резюме на роботу

І що це було? Навіщо було говорити про оформлення? Навіщо потрібно було брати документи? Або це виявився «своя» людина і мені просто дали від воріт поворот?

Відразу ж, на наступний день я дуже активно стала шукати роботу.В яку б організацію і на яку б посаду я не відгукнулася, насамперед все просять направити зразок резюме на роботу. Однак на відправлені резюме не відповідають, будь то кліки на сайті робіт (резюме досі залишаються переглянутих) або електронна пошта. На даний момент, майже за 2 місяці пошуку роботи, мною за даними з найбільшого сайту hh.ru - Всього було направлено резюме - 134, - Чи не Перегляд з них - 62, - Переглянуті, але залишилися без відповіді - 47, - Відмов - 12, - Запрошень на співбесіди - 13. І це лише з одного сайту, також я переглядаю вакансії на сайті центру зайнятості, на інших сайтах робіт, дзвоню, дізнаюся, знову відправляю резюме, також всі знайомі і друзі в курсі, що я в пошуках роботи і тримають вухо в гостро, щоб в випадку чого, підкинути мені номер телефону з вакансією. Тому фактичне число дзвінків, розісланих резюме і походів на співбесіду можна сміливо помножити на 2, а то і на 3.

Однак, прийшовши на співбесіду в обов'язковому порядку, скрізь (! 99%!) Дають заповнювати ще й анкету, до того ж не важливо, є у них моє резюме чи ні. В анкетах крім загальних даних про освіту, досвід роботи і так далі (переписуємо резюме) необхідно заповнити дуже цікаві графи: повністю паспортні дані, адреси прописки і місця проживання, ПІБ, паспортні дані батьків (чоловіка, дітей, в загальному, близьких родичів), номер СНІЛС, ІПН, номера дипломів, номери телефонів, відомості


bottom of page